Contacte

Al RACC estem al teu costat per fer-te la vida més fàcil. Si necessites contactar amb
nosaltres, posem al teu abast diferents vies de comunicació per donar-te resposta.

Contacte

Al RACC estem al teu costat per fer-te la vida més fàcil. Si necessites contactar amb nosaltres, posem al teu abast diferents vies de comunicació per donar-te resposta.

Canals d’atenció

Tens al teu abast diferents canals d’atenció i informació perquè et puguem atendre fàcilment:

TELÈFONS

  • Per fer consultes: el telèfon gratuït 900 357 357, de dilluns a divendres, de 9 a 21 h (a l’agost, de 9 a 15 h).
  • Per sol·licitar assistència: el telèfon gratuït 900 242 242 i WhatsApp 638 220 311 les 24 hores, tots els dies de l’any. Si ets a l’estranger, telefona al +34 934 955 151.
  • Per a sinistres de la llar: 930 03 96 60, servei 24 h.
  • Per a altres sinistres: 930 03 96 60 de dilluns a divendres, de 9 h a 19 h (de 9 h a 15 h a l’agost).
  • Per comunicar queixes o reclamacions: 900 700 702 (de dilluns a divendres, de 9 h a 21 h, a l’agost de 9 h a 15 h).

CORREU ELECTRÒNIC
Pots enviar-nos un missatge a través de l’adreça inforacc@racc.es.

WHATSAPP
Pots enviar-nos un whatsapp al 696 861 660.

OFICINES
Consulta la teva oficina més pròxima (de dilluns a divendres, de 9h a 19h, agost de 8:30h a 14:30h).

OFICINES VIRTUALS
Resol els teus dubtes a través de RACC Oficina virtual de Facebook o RACC Oficina de Twitter.

ÀREA PRIVADA

Per modificar les teves dades personals o d’accés, per consultar i gestionar els teus productes, per modificar les teves preferències de comunicació o per registrar el teu agraïment, consulta o queixa, accedeix a l’Àrea Privada.

Preguntes freqüents

Consulta els dubtes més freqüents i troba la resposta que necessites. Si no trobes el que cerques, no dubtis a contactar amb nosaltres!

FAQ’s sobre el carnet de soci RACC

Cap problema! Encara que no disposis del teu carnet físicament, t’atendrem si t’identifiques amb el teu DNI. Tot i així, si vols un duplicat, el pots sol·licitar per correu electrònic a inforacc@racc.es i el rebràs en un termini aproximat de 30 dies.

Per descomptat que no! Disposem dels telèfons 900 242 242 i 900 357 357 per contactar amb Assistència 24h i amb FonoRACC, respectivament. Si no els tens actualitzats al teu carnet, envian’s un correu electrònic a inforacc@racc.es i et tramitarem un duplicat.

Disculpa’ns, pots modificar l’idioma tu mateix a l’àrea privada o sol·licitar-ne el canvi tot trucant al 900 357 357 (de dilluns a divendres de 9 a 21 hores i a l’agost de 8 a 15 hores)

Pots sol·licitar-la al 900 357 357. També tens l’opció d’accedir a l’edició digital al següent link https://corporativa.racc.cat/corp/revista-dels-socis?_ga=2.150555888.734690214.1620813456-1704893150.1619696032

A l’àrea privada tens accés a consultar i gestionar els teus productes. En cas que desitgis ampliar informació et respondrem a través del 900 357 357 o a qualsevol de les nostres oficines.

Tant de bo no arribi el dia, però si es dona el cas, només cal que 30 dies abans del seu venciment ens enviïs un correu a inforacc@racc.es.

FAQ’s sobre la RACC Master

I tant, només has de donar d’alta la teva RACC Master a Apple, Samsung Pay o Google Pay i ja podràs operar.

No el necessites, la RACC Master ja compleix la funció de Carnet de soci.

Contacta amb la major immediatesa amb l’entitat bancària (CaixaBank 900 404 090 i Wizink 91 275 99 00 dl-dv 8 a 21h, ds. 8-15h) i t’informaran dels passos a seguir (bloqueig, denúncia, nova emissió… etc.).

Cap ni un, la RACC Master és gratuïta, sense comissió d’emissió, manteniment o renovació.

No cal sol·licitar la renovació, l’entitat bancària te la farà arribar. Si no t’arriba amb prou antelació al venciment, consulta a l’entitat bancària (CaixaBank 900 404 090 i Wizink 91 275 99 00 dl-dv 8 a 21h, ds. 8-15h).

Pots consultar si l’establiment és un dels que apliquen descompte al següent link www.racc.cat/descomptes/. Si ho és i no te l’han aplicat, envia’ns el tiquet o la factura a través del formulari d’aquesta secció i ho gestionarem.

El límit de crèdit és competència exclusiva de l’entitat bancària. Pots sol·licitar l’ampliació directament amb ells (CaixaBank 900 404 090 i Wizink 91 275 99 00 dl-dv 8 a 21h, ds. 8-15h).

FAQ’s sobre assegurances

La carta verda s’envia quan contractes l’assegurança. Si no la tens, avisa’ns a inforacc@racc.es o al telèfon 900 357 357 i te l’enviarem.

Facilita’ns una adreça de correu electrònic i rebràs els propers avisos per email. Si necessites informació immediata, pots consultar-la al 900 357 357.

Sobretot, comprova que les dades del risc assegurat (vehicle i matrícula en el cas de l’assegurança d’auto, i adreça i domicili en el cas de l’assegurança de llar) siguin correctes. Si tot està bé, torna la còpia del contracte signada a l’adreça que indica el document, o en cas contrari, contacta’ns urgentment.

Pots adreçar-te a l’oficina RACC més propera o trucar al 900 357 357. Estarem encantats d’atendre’t.

Si necessites assistència 24h, truca al 900 242 242. Per declarar un sinistre el telèfon és el 930 039 660 (de dilluns a divendres de 9 a 19 hores).

Sí, a la part inferior de la pàgina principal del nostre web pots consultar l’apartat Punts RACC/Oficines, on tens un cercador d’oficines, agències de viatge i tallers col·laboradors.

Has de trucar al servei de Sinistres de llar 24h: el 930 039 660.

Tant si la raó és per venda, baixa o no voluntat de renovar, t’aconsellem que ens contactis al 900 357 357 i t’informarem del procediment a seguir.

FAQ’s sobre assistència en viatge

Correcte. Si tens una modalitat de soci d’assistència o una assegurança de mobilitat, aquesta et dona servei a qualsevol vehicle que condueixis.

Si pateixes una avaria o accident quan condueixes, els ocupants del vehicle també rebran assistència personal.

Ens pots trucar al 900 242 242, contactar per l’app (disponible a preweb.racc.es/aplicacion-racc-asistencia/) o a través del número de WhatsApp 638 220 311.

Si us plau, sol·licita’l al telèfon gratuït 900 357 357 (dl-dv de 9h a 21h. Agost de 9h a 15h).

Has de trucar al telèfon +34 934 955 151 (disponible 24h).

Truca’ns tan aviat com puguis, cal que siguis atès en un centre mèdic a la zona per determinar el teu estat de salut i atendre les teves necessitats.

El nostre equip mèdic et pot orientar o donar pautes sobre la medicació que estiguis prenent. Pensa, però, que l’atenció és telemàtica i, per receptar un medicament, cal fer una exploració física prèvia. Per obtenir-lo, hauràs d’anar a un centre sanitari.

Queixes i reclamacions

Si vols transmetre un agraïment, consulta o queixa, pots fer-ho a través de l’Àrea Privada.

En el cas que tinguis una assegurança del Grup GACM contractada mitjançant el RACC i vulguis dirigir-te directament a la companyia d’assegurances, pots fer-ho descarregant-te el formulari específic, tal com requereix el Reglament de funcionament del Servei d’Atenció i Defensa del Client del Grup GACM.

LOPD

La Llei de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) té per objectiu garantir i protegir, pel que fa al tractament de les dades personals, les llibertats públiques i els drets fonamentals de les persones físiques i, especialment, el seu honor i la intimitat personal i familiar.

Pots exercir els teus drets de cancel·lació i oposició des d’aquesta pàgina.

Dret de desistiment

D’acord amb el que disposa la normativa vigent en matèria de defensa dels consumidors i usuaris, l’usuari que contracti a distància tindrà el dret a desistir del contracte en un termini de 14 dies naturals des de la recepció del producte objecte del contracte, o des que es formalitzi el contracte si l’objecte és la prestació de serveis. Aquest dret es podrà exercir seguint les instruccions indicades en el document de desestiment de compra. El dret de desistiment no serà aplicable en aquells contractes de prestació de serveis l’execució dels quals hagi començat, amb l’acord del consumidor i de l’usuari, abans de finalitzar el termini de 14 dies naturals.