Contacte
Al RACC estem al teu costat per fer-te la vida més fàcil. Si necessites contactar amb
nosaltres, posem al teu abast diferents vies de comunicació per donar-te resposta.
Contacte
Al RACC estem al teu costat per fer-te la vida més fàcil. Si necessites contactar amb nosaltres, posem al teu abast diferents vies de comunicació per donar-te resposta.
Canals d’atenció
Tens al teu abast diferents canals d’atenció i informació perquè et puguem atendre fàcilment:
TELÈFONS
- Per fer consultes: el telèfon gratuït 900 357 357, de dilluns a divendres, de 9 a 21 h (a l’agost, de 9 a 15 h).
- Per sol·licitar assistència: el telèfon gratuït 900 242 242 i WhatsApp 638 220 311 les 24 hores, tots els dies de l’any. Si ets a l’estranger, telefona al +34 934 955 151.
- Per a sinistres de la llar: 930 03 96 60, servei 24 h.
- Per a altres sinistres: 930 03 96 60 de dilluns a divendres, de 9 h a 19 h (de 9 h a 15 h a l’agost).
- Per comunicar queixes o reclamacions: 900 700 702 (de dilluns a divendres, de 9 h a 21 h, a l’agost de 9 h a 15 h).
CORREU ELECTRÒNIC
Pots enviar-nos un missatge a través de l’adreça inforacc@racc.es.
WHATSAPP
Pots enviar-nos un whatsapp al 696 861 660.
OFICINES
Consulta la teva oficina més pròxima (de dilluns a divendres, de 9h a 19h, agost de 8:30h a 14:30h).
OFICINES VIRTUALS
Resol els teus dubtes a través de RACC Oficina virtual de Facebook o RACC Oficina de Twitter.
ÀREA PRIVADA
Per modificar les teves dades personals o d’accés, per consultar i gestionar els teus productes, per modificar les teves preferències de comunicació o per registrar el teu agraïment, consulta o queixa, accedeix a l’Àrea Privada.
Preguntes freqüents
Consulta els dubtes més freqüents i troba la resposta que necessites. Si no trobes el que cerques, no dubtis a contactar amb nosaltres!
FAQ’s sobre el carnet de soci RACC
FAQ’s sobre la RACC Master
FAQ’s sobre assegurances
FAQ’s sobre assistència en viatge
Queixes i reclamacions
Si vols transmetre un agraïment, consulta o queixa, pots fer-ho a través de l’Àrea Privada.
En el cas que tinguis una assegurança del Grup GACM contractada mitjançant el RACC i vulguis dirigir-te directament a la companyia d’assegurances, pots fer-ho descarregant-te el formulari específic, tal com requereix el Reglament de funcionament del Servei d’Atenció i Defensa del Client del Grup GACM.
LOPD
La Llei de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) té per objectiu garantir i protegir, pel que fa al tractament de les dades personals, les llibertats públiques i els drets fonamentals de les persones físiques i, especialment, el seu honor i la intimitat personal i familiar.
Pots exercir els teus drets de cancel·lació i oposició des d’aquesta pàgina.
Dret de desistiment
D’acord amb el que disposa la normativa vigent en matèria de defensa dels consumidors i usuaris, l’usuari que contracti a distància tindrà el dret a desistir del contracte en un termini de 14 dies naturals des de la recepció del producte objecte del contracte, o des que es formalitzi el contracte si l’objecte és la prestació de serveis. Aquest dret es podrà exercir seguint les instruccions indicades en el document de desestiment de compra. El dret de desistiment no serà aplicable en aquells contractes de prestació de serveis l’execució dels quals hagi començat, amb l’acord del consumidor i de l’usuari, abans de finalitzar el termini de 14 dies naturals.